Doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu, telewizyjny dziennikarz sportowy i podróżnik. W 1991 roku współtwórca Grupy Outdoor w Polsce. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej i Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce, której jest prezesem od 2003 roku, członek rzeczywisty Stowarzyszenia Tłumaczy Polskich. Autor pierwszego Kodeksu Postępowania w Reklamie Zewnętrznej. Organizator wystaw plakatu niekomercyjnego, Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie, imprez branżowych i mediowych. Inicjator wielu akcji społecznych. Autor opracowań i analiz na temat zagadnień rynku reklamy zewnętrznej i infrastruktury reklamowej w Polsce i Europie.

 

 

Sponsor platynowy

Sponsorzy

 

 

 

Wystawcy

 

 

 

 

 

Współorganizator panelu DOOH

Partner merytoryczny

Relacja z Konferencji DST 2018

Partnerzy

 
               
 
 

Patroni medialni

 
 

Obsługa medialna

Organizator

Copyright Digital Signage Trends 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.