Vice President, Sales Director

Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Opuszczając Mars Polska 16 lat później był Członkiem Zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku National Field Sales Managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko Dyrektora ds. Handlowych i Wiceprezesa Zarządu. W spółce jest odpowiedzialny za sprzedaż usług sensorycznych (Audiomarketing, Aromamarketing, Digital Signage) oraz sprzedaż reklam audio i video w sieciach handlowych oraz galeriach. Jako Wiceprezes spółki IMS S.A angażuje się aktywnie we wszelkie inicjatywy, które budują wiedzę i przekonanie o potędze działania zmysłów w procesie sprzedaży.

Sponsor platynowy

Sponsorzy

 

 

 

Wystawcy

 

 

 

 

 

Współorganizator panelu DOOH

Partner merytoryczny

Relacja z Konferencji DST 2018

Partnerzy

 
               
 
 

Patroni medialni

 
 

Obsługa medialna

Organizator

Copyright Digital Signage Trends 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.