Po raz kolejny na DST – panel DOOH (Digital Out Of Home)

Rynek reklamy z wykorzystaniem systemów Digital Signage to istotna i stale wzrastająca część rynku Digital Signage. Reklamy OUTDOOR na ekranach LED oraz reklamy INDOOR na różnych nośnikach są dzisiaj powszechnie widoczne. Stanowią wzrastające pozycje w budżetach reklamowych wielu firm.
W sferze INDOOR DOOH obecny od dawna głownie w galeriach handlowych, salonach fitness, sklepach RTV, aptekach, przychodniach lekarskich, lotniskach, dworcach i wielu innych miejscach. Początkowo nośnikami były i są nadal monitory LCD, od niedawna obserwujemy nowe ciekawe instalacje oparte o LED. W strefie OUTDOOR DOOH zaczyna pomału wypierać lub uzupełniać tradycyjne statyczne bilboardy, ale prawodawstwo, ustawa krajobrazowa nie do końca sprzyja rozwojowi tej branży. Z kolei obserwujemy nowe nośniki na przystankach, w komunikacji miejskiej czy też w innych miejscach w strefach publicznych, z ciekawymi kampaniami reklamowymi. Rynek DOOH wzrasta to widać. Jednak jak ten rynek wygląda, jak jest postrzegany przez inwestorów, właścicieli nośników, domy mediowe czy też reklamodawców, jak wyglądają kampanie reklamowe, najciekawsze spoty DOOH, porozmawiamy w specjalnym bloku poświęconym tej części rynku DS.
Całość panelu zakończy debata na temat przyszłości rynku DOOH w Polsce.

 

 

 

 

 

Partner merytoryczny

Relacja z Konferencji DST 2018

 


Organizator

Copyright Digital Signage Trends. Wszelkie prawa zastrzeżone.