Sala 1

Rynek, reklama i kontent

8.30-09.45 Rejestracja / kawa powitalna 
09.45-10.45

Aktualny stan rozwoju branży Digital Signage w Polsce, Raport PDSA 

10.45-11.15 Global Digital Signage Market Trends & Drivers
11.15-11.30 Przerwa kawowa
11.30-11.45 Digital storytelling with Digital Signage in Retail
11.45-12.00 Proces projektowania wnętrza, które łączy przestrzeń tradycyjnego sklepu z nowoczesną technologią w harmonijną całość
12.00-12.15 Cyfrowe witryny - jak zaprosić klienta do skłepu
12.15-12.30 Strategia Omnichannel na przykładzie firmy R-gol
12.30-12.45 Sklep bez produktów - czy to jest przyszłość handlu?
12.45-13.00 Customer Journey - rola Digital Signage w tworzeniu 
Customer Experiance z efektem WOW
13.00-13.15 Galerie handlowe - Wayfinder, informacja, promocja, reklama, entertaiment
13.15-13.30 Digital Merchandising, systemy kolejkowe, strefy klienta
- na przykładzie jednego z Banków
13.30-13.45 Jak systemy DS. mogą pomóc w wyborze właściwego produktu czy usługi - na przykładzie jednego z Telecomów
13.45-14.00 Angażujący content Digital Signae - jak w natłoku informacji, reklam wciągnąć klienta w naszą grę.
14.00-14.45 Lunch / Expo Hands on/ Networking
14.45-15.15 Debata  - Retail 2020
15.15-15.20 przerwa techniczna
15.20-15.35 Nowe technologie w służbie handlu - przegląd najnowszych trendów
15.35-15.55 Smart City – how digital signage and Sensor change public spaces
15.55-16.10 Przestrzenie publiczne, lotniska, dworce - informacja, reklama
16.10-16.25 Obiekty sportowe - Jak w krótkim czasie zaangażować odbiorcę - Digital Signage mix
16.25-16.40 Centra kongresowe, konferencyjne, obiekty targowe - jak przygotować system DS., aby był wartością dodaną do miejsca i wydarzenia
16.40-16.55 Corporate Signage - Jak technika cyfrowa usprawnia procesy i poprawia komunikację wewnętrzną
16.55-17.10 Nowoczesne systemy informacyjne w Sądach, Urzędach, Przychodniach
17.10-17.25 Jak systemy DS. mogą pomóc w zapewnieniu bezpieczeństwa w przestrzeniach publicznych
17.25-17.40

Debata - Rynek Digital Signage 2020

17.40-18.00  przerwa techniczna
18.00-18.45 Speed Networking

Sesje równoległe:

Warsztaty - Technology Day
Po raz pierwszy na DST – sesja dedykowana wszystkim, którzy odpowiadają w swoich firmach za cześć techniczną lub też szukają inspiracji dla swoich pomysłów w nowych technologiach. Monitory LCD, projektory czy też moduły LED – wszystkie wyświetlają obraz, ale kiedy które użyć, jakiś są za i przeciw? Na rynku jest dużo różnych systemów CMS, playerów, czy wszystkie działają tak samo? Windows, Linuks, Android a może Raspberry Pi? Nie zabraknie również strefy interaktywnej, nie tylko opartej o monitory dotykowe, ale też różnego rodzaju sensory, profesjonalnych systemów mocowań, czy też kiosków zarówno do systemów kolejkowych jaki wayfinding. Omówimy też najnowsze trendy jak IoT, AI, AG czy też face recognition. Po części teoretycznej i dyskusji będzie można wypróbować niektóre rozwiązania podczas sesji hands-on na stoiskach wystawców DST.

Sesja DOOH
Po raz pierwszy na DST – panel DOOH. Digital Out Of Home – Rynek reklamy z wykorzystaniem systemów Digital Signage to istotna i stale wzrastająca część rynku Digital Signage. Reklamy OUTDOOR na ekranach LED oraz reklamy INDOOR na różnych nośnikach są dzisiaj powszechnie widoczne. Stanowią wzrastające pozycje w budżetach reklamowych wielu firm.
W sferze INDOOR DOOH obecny od dawna głownie w galeriach handlowych, salonach fitness, sklepach RTV, aptekach, przychodniach lekarskich, lotniskach, dworcach i wielu innych miejscach. Początkowo nośnikami były i są nadal monitory LCD, od niedawna obserwujemy nowe ciekawe instalacje oparte o LED. W strefie OUTDOOR DOOH zaczyna pomału wypierać lub uzupełniać tradycyjne statyczne bilboardy, ale prawodawstwo, ustawa krajobrazowa nie do końca sprzyja rozwojowi tej branży. Z kolei obserwujemy nowe nośniki na przystankach, w komunikacji miejskiej czy też w innych miejscach w strefach publicznych, z ciekawymi kampaniami reklamowymi. Rynek DOOH wzrasta to widać. Jednak jak ten rynek wygląda, jak jest postrzegany przez inwestorów, właścicieli nośników, domy mediowe czy też reklamodawców, jak wyglądają kampanie reklamowe, najciekawsze spoty DOOH, porozmawiamy w specjalnym bloku poświęconym tej części rynku DS.
Całość panelu zakończy debata na temat przyszłości rynku DOOH w Polsce.

Gala PDSA Awards
Nagrody, muzyka na żywo, napoje, przekąski i kolejne możliwościami nawiązywania kontaktów.

Speed Networking
To idealne miejsce i okazja do spotkania potencjalnych partnerów, nawiązania nowych kontaktów i dzielenia się doświadczeniem DS.

Sala 2

Rynek, reklama i kontent

11.15-11.30 Przerwa kawowa
11.30-12.00  Stan rozwoju rynku DOOH w Polsce 
12.00-12.15 Nowe oblicze DOOH - Indoor
12.15-12.30 Content DOOH - przykłady najciekawszych  kampani
12.30-12.45 Reklamy DOOH vs etytka reklamy
12.45-13.00 Skuteczność dotarcia, zalety DOOH vs inne media
12.00-13.15 Okiem reklamodawcy - dlaczego wybraliśmy nośniki DOOH
13.15-13.30 Technologia DOOH - czy tylko LED?
13.30-14.00  Debata na temat rynku DOOH 
14.00-14.45 Lunch / Expo Hands on/ Networking
 14.45-16.10   

SESJE RÓWNOLEGŁE

Warsztaty - Technology  Day - Najnowsze technologie, nośniki, playery, sensory, monitory dotykowe, uchwyty, kioski, software, CMS, systemy kolejkowe, Agumented Reality  

16.10-19.00  przerwa techniczna
 19.00-22.00 Gala PDSA - ogłoszenie wyników konkursu PDSA Awards 2018
Sala 3
11.30-14.30

Warsztaty DS w Muzeach i Instytucjach Kultury
Narzędzia cyfrowe jako media pomiędzy celami muzeum a potrzebami odbiorców

14.30-15.00 Debata na temat zastosowania mediów cyfrowych w muzeach
15.00-17.00

SESJE RÓWNOLEGŁE

Warsztaty Content Day
praktyczne warsztaty dla twórców treści zarówno reklamowych, promocyjnych czy też informacyjnych

Warsztaty – Muzea
Po raz pierwszy na DST - specjalistyczne warsztaty dla pracowników muzeów i wszystkich instytucji świata kultury, którzy odpowiadają za udostępnianie swoich zasobów szerokiej publiczności. Coraz częściej widzimy multimedia w muzeach, wydaje się, że to już nowy standardowy kierunek rozwoju tej branży. Niemniej też czasami pojawiają się głosy czy technologia cyfrowa jest właściwie stosowana, czy użyty kontent jest właściwy. Dlatego poprosiliśmy specjalistów, aby poprowadzili warsztaty na ten temat, bowiem mądre wykorzystanie technologii cyfrowych wymaga dobrego przemyślenia ich roli w muzeum i celów, jakie przed nimi stawiamy. Zostaną przybliżone zagadnienia interpretacyjnego udostępniania dziedzictwa, które koncentruje się na perspektywie wybranych odbiorców działań muzeum. Zastanowimy się nad potrzebami współczesnych odbiorców kultury i możliwością zastosowania nowych technologii komunikacyjnych w odpowiedzi na te potrzeby. Przedstawimy ciekawe przykłady wykorzystania technologii cyfrowych w muzeach z Polski i z zagranicy oraz porozmawiamy o najnowszych technologiach i trendach. Całość zakończy debata.

Warsztaty - Content Day
Po raz trzeci na DST – praktyczne warsztaty dla twórców treści zarówno reklamowych, promocyjnych czy też informacyjnych. Każdy z uczestników może przedstawić swoje prace i w luźnej warsztatowej atmosferze porozmawiać z kolegami z branży o narzędziach, technikach, trendach czy też potrzebach rynku. Całość prowadzona będzie przez moderatora, który również na różnych przykładach będzie starać się zachęcić do dyskusji na temat roli cyfrowego kontentu we współczesnym rynku Digital Signage, zarówno na nośnikach wielkoformatowych, interaktywnych czy tez urządzeniach mobilnych.

Sala 4
10.30-15.35

DST Reseller

16.10-17.10

SESJE RÓWNOLEGŁE

Warsztaty Akademia DS
ABC Digital Signage - jak zaczać aby uniknąć niepotrzebnych i czasmi kosztownych błędów
Prosty lub złożony system DS - właściwy dobór sprzętu i oprogramowania
Content to podstawa
Mierz efekty, pamiętaj o follow up

Warsztaty - Akademia Digital Signage
Po raz pierwszy na DST - porady specjalistów jak od A do Z stworzyć dobry system Digital Signage. Niezależnie czy ma on działać w małym punkcie usługowym/sprzedaży, w większej placówce czy też sieci sklepów. Metodologia jest mniej więcej podobna, różnią się narzędzia i skala przedsięwzięcia. Na Akademii porozmawiamy głownie o metodologii, o podstawowych zasadach, o tym jak nie popełnić błędów, czasami kosztownych.

Expo
8.20-19.00

wystawa sprzętu Digital Signage

Expo i warsztaty Hands On
Okazja do przedstawienia swoich produktów, rozwiązań – wspólnego testowania rozwiązań z klientami.

 

 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Sponsor platynowy

Sponsor srebrny

Partner merytoryczny

Poprzednie edycje

Partnerzy

Patroni medialni

 
 

Obsługa medialna

Organizator

Copyright Digital Signage Trends 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.