Sala 1

Sesja plenarna - keynotes & case study

8.30-09.45 Rejestracja / kawa powitalna 
09.45-10.20

Aktualny stan rozwoju branży Digital Signage w Polsce

10.20-10.40

Global Digital Signage Market Trends & Drivers

10.40-11.00 Przerwa kawowa
11.00-11.15

Digital storytelling with Digital Signage in Retail

11.15-11.30

Customer Journey - rola Digital Signage w tworzeniu Customer Experience z wartością dodaną

11.30-11.45

Case study projektu sklepu R-gol.com oczami projektanta

11.45-12.00

Omnichannel w przestrzeni sklepu tradycyjnego

12.00-12.15

Dylemat Sponsora – jak Inwestować Mądrze i Skutecznie

12.15-12.30

System DS w Centrum Kongresowym ICE Kraków – case study

12.30-12.45 Przerwa kawowa
12.45-13.00

Importance of proper content at Digital Signage - case studies

13.00-13.15

Corporate Signage

13.15-13.30

Dlaczego warto tworzyć etyczne przekazy reklamowe i jak może w tym pomóc ZS RR

13.30-13.45

Smart City – how Digital Signage and Sensor change Public Spaces

13.45-14.15  

Przeglad najciekawszych case study i zastosowanych technologii

 

14.15-14.45 Debata - Rynek Digital Signage 2020
14.45-15.15 Przerwa kawowa/Lunch*/Expo Hands On/Networking
15.15-17.30

SESJE RÓWNOLEGŁE:

Panel DOOH (sala 1)
DS w Muzeach (sala 2)
Technology Day (sala 3)
Akademia DS (sala 4)

Szczegółowy program w zakładkach powyżej

17.30-18.00 Debata - Rozwój branży Digital Signage w Polsce
18.00 Podsumowanie i zakończenie

Expo czynne przez cały czas trwania DST

Speed Networking
To idealne miejsce i okazja do spotkania potencjalnych partnerów, nawiązania nowych kontaktów i dzielenia się doświadczeniem DS.

* Lunch
- dla osób, które opłaciły taką opcję

Sala 1

Panel DOOH

15.15-15.30

Stan rozwoju rynku DOOH w Polsce oraz Content DOOH - przykłady najciekawszych  kampanii

15.30-15.45

Warsztaty

15.45-16.00

Big Data i personalizacja w kontekście Digital Signage

 

16.00-16.15

Perspektywy rozwoju reklamy cyfrowej i DOOH w Polsce

 

16.15-16.30

Prawne aspekty reklamy zewnętrznej

16.30-17.00

Debata na temat rynku DOOH

17.00-17.30 Przerwa

Speed Networking
To idealne miejsce i okazja do spotkania potencjalnych partnerów, nawiązania nowych kontaktów i dzielenia się doświadczeniem DS.

Sesja DOOH
Po raz pierwszy na DST – panel DOOH. Digital Out Of Home – Rynek reklamy z wykorzystaniem systemów Digital Signage to istotna i stale wzrastająca część rynku Digital Signage. Reklamy OUTDOOR na ekranach LED oraz reklamy INDOOR na różnych nośnikach są dzisiaj powszechnie widoczne. Stanowią wzrastające pozycje w budżetach reklamowych wielu firm.
W sferze INDOOR DOOH obecny od dawna głownie w galeriach handlowych, salonach fitness, sklepach RTV, aptekach, przychodniach lekarskich, lotniskach, dworcach i wielu innych miejscach. Początkowo nośnikami były i są nadal monitory LCD, od niedawna obserwujemy nowe ciekawe instalacje oparte o LED. W strefie OUTDOOR DOOH zaczyna pomału wypierać lub uzupełniać tradycyjne statyczne bilboardy, ale prawodawstwo, ustawa krajobrazowa nie do końca sprzyja rozwojowi tej branży. Z kolei obserwujemy nowe nośniki na przystankach, w komunikacji miejskiej czy też w innych miejscach w strefach publicznych, z ciekawymi kampaniami reklamowymi. Rynek DOOH wzrasta to widać. Jednak jak ten rynek wygląda, jak jest postrzegany przez inwestorów, właścicieli nośników, domy mediowe czy też reklamodawców, jak wyglądają kampanie reklamowe, najciekawsze spoty DOOH, porozmawiamy w specjalnym bloku poświęconym tej części rynku DS.
Całość panelu zakończy debata na temat przyszłości rynku DOOH w Polsce.

* Lunch
- dla osób, które opłaciły taką opcję

Sala 2
 
14.45-15.15 Przerwa kawowa/Lunch / Expo Hands on/ Networking
15.15-17.20 

Warsztaty DS w Muzeach i Instytucjach Kultury. Narzędzia cyfrowe jako media pomiędzy celami muzeum a potrzebami odbiorców

 

 

Sesje równoległe:

Warsztaty - Muzea
Po raz pierwszy na DST - specjalistyczne warsztaty dla pracowników muzeów i wszystkich instytucji świata kultury, którzy odpowiadają za udostępnianie swoich zasobów szerokiej publiczności. Coraz częściej widzimy multimedia w muzeach, wydaje się, że to już nowy standardowy kierunek rozwoju tej branży. Niemniej też czasami pojawiają się głosy czy technologia cyfrowa jest właściwie stosowana, czy użyty kontent jest właściwy. Dlatego poprosiliśmy specjalistów, aby poprowadzili warsztaty na ten temat, bowiem mądre wykorzystanie technologii cyfrowych wymaga dobrego przemyślenia ich roli w muzeum i celów, jakie przed nimi stawiamy. Zostaną przybliżone zagadnienia interpretacyjnego udostępniania dziedzictwa, które koncentruje się na perspektywie wybranych odbiorców działań muzeum. Zastanowimy się nad potrzebami współczesnych odbiorców kultury i możliwością zastosowania nowych technologii komunikacyjnych w odpowiedzi na te potrzeby. Przedstawimy ciekawe przykłady wykorzystania technologii cyfrowych w muzeach z Polski i z zagranicy oraz porozmawiamy o najnowszych technologiach i trendach. Całość zakończy debata.

* Lunch
- dla osób, które opłaciły taką opcję

Sala 3
14.45-15.15 Przerwa kawowa/Lunch*/ Expo Hands on/ Networking
15.15-17.20

Przegląd najnowszych technologii dla systemów Digital Signage.

Rozwiązania SCALA. Jak wprowadzić swój biznes Digital Signage na wyższy poziom?

Prezentacja ONELAN

Komputer, OPS, Windows, Linux, Android, Raspberry Pi – jaki player, jaki system wybrać i dlaczego

Warsztaty – Technology Day
Po raz pierwszy na DST – sesja dedykowana wszystkim, którzy odpowiadają w swoich firmach za cześć techniczną lub też szukają inspiracji dla swoich pomysłów w nowych technologiach. Monitory LCD, projektory czy też moduły LED – wszystkie wyświetlają obraz, ale kiedy które użyć, jakiś są za i przeciw? Na rynku jest dużo różnych systemów CMS, playerów, czy wszystkie działają tak samo? Windows, Linuks, Android a może Raspberry Pi? Nie zabraknie również strefy interaktywnej, nie tylko opartej o monitory dotykowe, ale też różnego rodzaju sensory, profesjonalnych systemów mocowań, czy też kiosków zarówno do systemów kolejkowych jaki wayfinding. Omówimy też najnowsze trendy jak IoT, AI, AG czy też face recognition. Po części teoretycznej i dyskusji będzie można wypróbować niektóre rozwiązania podczas sesji hands-on na stoiskach wystawców DST.

* Lunch
- dla osób, które opłaciły taką opcję

Sala 4
14.45-15.15 Przerwa kawowa/Lunch / Expo Hands on/ Networking
15.15-17.20

Warsztaty Akademia DS

ABC Digital Signage - jak zaczać aby uniknąć niepotrzebnych i czasmi kosztownych błędów

Prosty lub złożony system DS - właściwy dobór sprzętu i oprogramowania
Content to podstawa

Mierz efekty, pamiętaj o follow up

 

* Lunch
- dla osób, które opłaciły taką opcję

Expo
8.20-18.00

wystawa sprzętu Digital Signage

Expo i warsztaty Hands On
Okazja do przedstawienia swoich produktów, rozwiązań – wspólnego testowania rozwiązań z klientami.

 

 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Sponsor platynowy

Sponsorzy

 

 

 

Wystawcy

 

 

 

 

 

Współorganizator panelu DOOH

Partner merytoryczny

Relacja z Konferencji DST 2018

Partnerzy

 
               
 
 

Patroni medialni

 
 

Obsługa medialna

Organizator

Copyright Digital Signage Trends 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.