Ile w Polsce jest nośników Digital Signage?

Z inicjatywy stowarzyszenia PDSA trwają prace nad „skatalogowaniem” polskiego rynku DS.

Na początek wzięto pod lupę sektor Retail.

Metodologia:
Sektor Retail w Polsce to w dużej mierze galerie handlowe, dlatego badania rozpoczęto właśnie w galeriach. Wytypowanych zostało 6 dużych ośrodków miejskich:
Warszawa, Trójmiasto, Śląsk, Wrocław, Poznań i Kraków. W sumie badanie obejmuje 22 dużych galerii i ponad 4000 sklepów i punktów usługowych. Wyniki z tych badan zostaną aproksymowane na cala Polskę, bądź to przez fizyczną weryfikację z właścicielami poszczególnych marek, czy też wg metod statycznych. Osobno traktowane są przestrzenie wspólne galerii, osobno poszczególne sklepy.

Ankieterzy zwracali uwagę m.in. na następujące kryteria oceny:
- rodzaj zastosowanego nośnika (LCD, ściany wielomonitorowe, totemy, ściany LED, projektory)
- wielkość nośnika
- ilość nośników
- miejsce instalacji – wyselekcjonowane strefy w sklepach (wystawa, strefa kasowa itp.)
- jakość instalacji (estetykę montażu oraz wkomponowania nośników w przestrzeń handlową)
- wyświetlany kontent
- target odbiorcy

    

Oprócz tego raport uwzględni też wybrane obiekty sieciowe, położone w innych lokalizacjach jak również każdy inny obiekt, z którego uda się pozyskać wiarygodne dane.
Retail to podstawa tego raportu, ale nie jedyna branża. W raporcie znajdą się również informacje o pozostałych istotnych rynkach np.: Banki, Telekomunikacja, HoReCa, Obiekty sportowe, Rozrywka, Przestrzenie publiczne, Transport, Urzędy, Opieka zdrowotna, Muzea itd.
Raport to nie tylko cyfry, ale też opisy ciekawych studiów przypadku, wywiady, opinie.
Zwiastun raportu ukaże się w połowie września br. i będzie dostępny podczas konferencji Digital Signage Trends we wrześniu 2018 roku w Warszawie.

   

Pomimo, iż etap kolekcjonowania danych jest już na finiszu, PDSA zachęca do współpracy:
- właścicieli nośników DS. do dodawania swoich lokalizacji do raportu, pomocy w weryfikacji danych i uzupełniania ich kolejnymi informacjami;
- integratorów, którzy wykonywali instalacje, najciekawsze z nich mogą zostać opublikowane w raporcie;

Warto uwzględnić w tym pierwszym raporcie jak najwięcej ciekawych informacji branżowych, postarać się nie pominąć tych czasami małych, ale bardzo ciekawych, nowatorskich instalacji.
Autorzy zachęcają wszystkich do współpracy, dostarczania danych i ciekawych informacji

Kontakt w sprawie raportu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przykłady zastosowań nośników Digital Signage

 

KRAKÓW - Galeria Serenada

 

 

KRAKÓW - Galeria Krakowska

 

 

KRAKÓW - Galeria Bronowice

 

 

KRAKÓW - Galeria Kazimierz

 

 

WROCŁAW - C.H. Magnolia Park

 

 

POZNAŃ - C.H. Posnania

 

 

POZNAŃ - C.H. Stary Browar

 

 

Wkrótce zdjęcia z kolejnych Galerii 

Sponsor platynowy

Sponsorzy

 

 

 

Wystawcy

 

 

 

 

 

Współorganizator panelu DOOH

Partner merytoryczny

Relacja z Konferencji DST 2018

Partnerzy

 
               
 
 

Patroni medialni

 
 

Obsługa medialna

Organizator

Copyright Digital Signage Trends 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.